Debat electoral de Formentera aquesta nit (21 h.) a la TEF TV

148

La Televisió d’Eivissa i Formentera (TEF TV) emet aquesta nit (21 hores) el seu debat electoral amb els candidats a presidir el Consell de Formentera: Ana Juan, per part del PSOE, Llorenç Córdoba de Sa Unió i Alejandra Ferrer per part de Gent per Formentera. En aquest cas els tres partits que no tenen representació al Consell i que també es presenten a la institució no han set convidats.
L’espai serà moderat pel periodista, Juanan Torres, es podrà veure en directe al senyal de TV de sa TEF TV, per Internet i uns pocs minuts després de la seva emissió al web teftv.com o a YouTube.

Nit electoral conjunta
El pròxim diumenge la nit electoral es viurà intensament en un programa conjunt emès per TEF TV i Formentera Ràdio. A partir de les 8 de la tarda, programa especial amb tots els resultats de les eleccions a Formentera, Eivissa i les illes Balears.
L’espai serà conduït pel periodista Juanan Torres amb connexions des de Formentera a càrrec de Toni Ruiz amb seguiment en directe de les dades, des de les seus dels partits.
Directes també des d’Eivissa i Palma i l’anàlisi del desenvolupament de la nit per part de periodistes i polítics.
El dia 28 segueix la nit electoral a Formentera Ràdio 101,3 FM o a sa TEF.

Participa a la nostra enquesta:

Aniràs a votar el pròxim diumenge?

Loading ... Loading ...

Debat de Formentera Ràdio:

Pots escoltar el Debat de candidats de Formentera Ràdio, del passat divendres aquí:

PÒDCAST: Debat electoral de candidats i candidates al Consell