Dos migrants han fugit de l’hotel en què passaven la quarantena

158
Migrants abans de tocar costa a s'Estufador (Arxiu)

Un grup de migrants fa dues setmanes que passen l’aïllament per Coronavirus en un hotel d’Eivissa en haver donat positiu alguns dels companys de les pasteres en les quals van arribar a les Pitiüses. Dos d’ells han fugit en les darreres hores de l’establiment en què estaven confinats. Es trobaven sota custòdia de les forces de seguretat, tot i ser negatius i ara els agents intenten localitzar-los.
Pràcticament ja havien finalitzat la seva quarantena, però un dels seus companys de pastera i que també estava confinat ha donat positiu i per tant havien de continuar el confinament, el que pot haver provocat la fugida dels dos migrants.
Actualment hi ha 6 migrants arribats en pastera positius en Coronavirus, tres d’ells de les embarcacions arribades el passat diumenge.