El “colom amb col 2.0” d’en David Padilla, no anirà a la final de Milà

103

El jove cuiner formenterer David Padilla ha intentat aconseguir una plaça per a la final que es farà a Milà, del San Pellegrino Young Chef Academy Competition pel 2023, però no ha estat possible. Després de cuinar 5 hores, les establertes en el reglament, el formenterer no ha pogut imposar-se amb el seu “colom amb col 2.0”. El guanyador ha estat el portugués Nelson Freitas, del restaurant Fifty Seconds by Martin Berasategui de Lisboa.

El San Pellegrino Young Chef Academy Competition, a partir de cada final regional d’arreu del món, fa que quatre xefs passin a la Gran Final, que es fa a Milà: Un competirà per l’oportunitat de ser nomenat el millor xef jove del món, i tres que competiran pels premis col·laterals: el Premi Sant Pellegrino de Responsabilitat Social, Premi Acqua Panna de Connexió en Gastronomia i Premi Fine Dining Lovers Food for Thought.

A la Gran Final, els xefs que competeixen pel premi principal tindran l’oportunitat de cuinar els seus plats, aquesta vegada per a un Gran Jurat format per alguns dels millors xefs del món.