El passat mes de juliol, l’Associació d’Usuaris Professionals de s’Estany des Peix va presentar una denúncia davant de la fiscalia de Medi Ambient de les Illes Balears per la presumpta comissió de delictes contra el medi ambient en la realització de les obres que s’estan duent a terme a s’estany, per encàrrec del govern balear, per a l’aplicació del reglament de regularització de l’entorn.
Finalment, la fiscalia ha decidit, un cop concloses totes les diligències d’instrucció presentar denúncia d’ofici per la comissió de presumptes delictes contra el medi ambient i els recursos naturals contra l’empresa TRAGSA, responsable de les obres de s’estany.
L’Associació d’Usuaris Professionals de s’estany des peix s’han personat en el procediment penal obert, per a col·laborar en la investigació dels fets i sol·licitar mesures cautelars “per salvaguardar la protecció del medi ambient en l’entorn del parc natural”.
Inici Actualitat La fiscalia de medi ambient denuncia a Tragsa per presumptes delictes mediambientals...