El Consell de Formentera informa que davant la situació de crisi sanitària que estem vivint,
una de les primeres mesures preses va ser el tancament de l’atenció ciutadana presencial
a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) per tal d’evitar els desplaçaments de la població al
Consell Insular i minimitzar el contacte personal també entre i amb els treballadors.
En aquest sentit, la consellera de Noves Tecnologies, Vanessa Parellada, ha destacat que
“tots els tràmits que habitualment poden realitzar-se a l’OAC també es poden fer via
telemàtica a través de l’OVAC, l’oficina virtual d’atenció a la ciutadania,
https://ovac.conselldeformentera.cat”.
A més, per tal de facilitar a la ciutadania la realització dels tràmits via OVAC, s’han habilitat
els mitjans següents per donar resposta als dubtes i incidències que puguin sorgir:
– Correu electrònic: oac@conselldeformentera.cat
– WhatsApp: 687209618.
Així mateix, es manté el servei de la centraleta a través del telèfon 971321087,
incrementant l’horari d’atenció de l’OAC fins a les 20.30 h.